AGA Cookshop Opiniones 

4719
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

First class service from the Aga Rayburn Cookshop team. Replaced à pan purchased in 2016 (under the 25 year guarantee) without a quibble, simply asked for a picture. New pan arrived 4 days. That’s wha... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought 4 oven gauntlets (note that they don't come in pairs but are sold individually). One pair dark blue, one hare pattern - both very attractive. I know from experience that these are the only... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Quality of gloves excellent as expected. I needed to replace my old gauntlets after 30 years!! My only problem was the delivery. Parcel force were dreadful and so it took almost 2 weeks to get my i... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic customer service. The cookware lifetime guarantee really is excellent. No quibbles or awkward questions. The Aga team simply replaced my faulting pan and did it very quickly as well. I can’... Ver más


Información sobre la empresa

  1. Tienda de suministros de cocina

Información proporcionada por diversas fuentes externas

AGA Cookshop’s range of cookware is developed by experts to offer the best possible performance and durability, ensuring you get the best from your AGA cooker – including flat bases that give the best contact with the AGA hotplates and specially design...


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(4719)

987 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely biscuit tin

I visited the Aga shop in Hebden Bridge as I saw the biscuit tin in the window. It was the wrong colour for me but the shop assistant was extremely helpful and found me a cream one online. I ordered it immediately and it arrived within a few days. It’s perfect.

18 de septiembre de 2026
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not Happy

Today is Oct 01, 2026
Received a timely email from AGA on Sept 15, 2026 days after my online purchase (agacookshop.com) informing me that due to security reasons, AGA could not fulfill my my purchase. (I think Likely due to my having the product, a gift, to sent to a name and address other than my own.). AGA would refund my payment within 5to7 business days. After two weeks, still no refund and to date no further response from AGA after my follow up.

13 de septiembre de 2026
Logotipo de AGA Cookshop

Respuesta de AGA Cookshop

Good morning,

Thank you so much for your review, though we are so sorry to read about the lack of communication from our Cookshop team.

We understand that they have since been in contact to advise of a technical issue with our refund process and to confirm that the necessary refund has since been manually raised.

Apologies again for the inconvenience this has caused.

Best wishes,

AGA Rangemaster

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Pan Replacement

A pan that I had had for over 10 years had started to perish on the base. I contacted AGA and requested a replacement, given that it was guaranteed for 25 years. AGA honoured the guarantee and replaced the pan, without question - despite the fact I was unable to show proof of purchase from all those years ago!
Thank you AGA, it is very rare to receive such exemplary customer service.

10 de septiembre de 2026
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Half sized baking tray.

My tray arrived very quickly and was well packed. I love the AGA products as they are very good quality. I will not be putting this one in the dishwasher as my last one was ruined by doing so.

8 de septiembre de 2026
Valorada con 5 estrellas sobre 5

High quality products quickly and efficiently delivered

I bought 4 oven gauntlets (note that they don't come in pairs but are sold individually). One pair dark blue, one hare pattern - both very attractive. I know from experience that these are the only way to really protect your hands and arms when cooking in a hot oven and are durable and OK to wash. I also purchased 2 hare pattern tea towels. These looked great and, again, I know from experience, will be long lasting.

7 de septiembre de 2026
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Mismatch

The item i was sent did not match the photograph on the website.

10 de septiembre de 2026
Logotipo de AGA Cookshop

Respuesta de AGA Cookshop

Good morning Rozanne,

We have located communication with our Cookshop team and understand that they have requested further information so that they may assist further.

We are so sorry for any issues, and we want to ensure that we resolve this for you swiftly.


Kind regards,

AGA Rangemaster

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic casserole dish

Fantastic casserole dish. My daughter moved house that day and cooked her supper on her new induction hob with her new pan. She’s delighted with it 😁

10 de septiembre de 2026
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Issue with international payment method with UK delivery

The software to purchase on an international credit card with delivery to a UK address would not allow to enter the international country on the payment. Had to circumvent by using PayPal.

10 de septiembre de 2026
Logotipo de AGA Cookshop

Respuesta de AGA Cookshop

Good morning,

Thank you so much for your review, though we are so sorry for the issues you experienced when trying to place an order via our Cookshop website.

We understand our Cookshop team were able to offer to arrange a manual order, but we are pleased you were able to complete this using PayPal as an alternative.

Kind regards,

AGA Rangemaster

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good company but the kettle whistle i…

Good company but the kettle whistle i purchased was faulty. Spring was twisted. Loose in kettle and not holding the whistle pressure

5 de septiembre de 2026
Logotipo de AGA Cookshop

Respuesta de AGA Cookshop

Good morning Shane,

So that we may assist further, please can you contact our Cookshop team directly?

We have located previous communication in which our team requested previously shared attachments to be resent.

This would be greatly appreciated.

Kind regards,

AGA Rangemaster

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible refund experience

Terrible refund experience. I was repeatedly told my refund had been processed, but it never arrived. In the end, I had to go to my bank, who are now dealing with AGA directly. Extremely disappointed and feel completely misled. Not the level of service I expected.

23 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de AGA Cookshop

Respuesta de AGA Cookshop

Good morning Joanne,

Thank you so much for taking the time to share your experience, though we must truly apologise for the disappointment caused.

We understand our Cookshop team has been in direct contact to discuss this matter further and that you have since been assisted by your bank.

Your experience has been raised with the relevant teams involved to address internally.

Kind regards,

AGA Rangemaster

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Still not received my order

Still not received my order

4 de septiembre de 2026
Logotipo de AGA Cookshop

Respuesta de AGA Cookshop

Good morning Sally,

Thank you so much for your review.

Whilst we are so sorry to read of issues receiving your order, we understand our Cookshop team have been in direct contact to resolve this matter.

Following issues with our courier, a new order was raised to ensure no further delays.

Thank you,

AGA Rangemaster

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más