Best4Flooring Ltd Opiniones 

396
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Can’t rate the product because I don’t have it. 2 whole days wasted sitting in. Delivery supposed to be Thursday. No. Delivery supposed to be Saturday. No. One day taken off work as holiday another un... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very impressed (Cumbrian Quartz LVT). First time fitting LVT flooring after a failed tile DIY attempt in our bathroom. I was worried ordering online and it not looking real in person but it looks so g... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

It was easy to choose online they have a great range of flooring, easy to order and confirmation of payment sent quickly . Extremely good price on end of roll flooring . When it came the flooring w... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was really nervous about purchasing a roll of felt backed vinyl online as so many of the websites had awful reviews / red flags of either 5 star or 1 star reviews only. However needed an affordable... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de pisos
  2. también en la categoría
  3. Diseñador de interiores
  4. Proveedor de suelos de madera y laminados
  5. Tienda para la reforma del hogar

Escrito por la empresa

Best4Flooring is an E-commerce flooring retailer. Orders accepted online 24/7.


Información de contacto

4,2

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

396 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 85% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,2

Todas las opiniones

(396)

82 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Poor experience


Customer Feedback:

As the width I required wasn’t listed on the website, I phoned to check availability. After several unreturned calls and broken promises to phone me back, I had to chase multiple times. However, Michelle was very polite and helpful throughout — she eventually arranged for the size to be made available online, and even stayed on the phone with me until my order successfully went through.

Unfortunately, the delivery experience was very disappointing. The item arrived at around 18:00, and as I had to pop out, my wife greeted the delivery driver. He was extremely rude and refused to help her move the item into the house, even though it was only about 8 metres from the parked truck. We were unaware that this was the delivery policy. He then left the item on the pavement and drove off, leaving my wife to manage .

31 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

We’re sorry to hear that you were disappointed with your recent customer experience. This is our busiest time of the year, and as a result, our warehouse and phone lines are extremely busy at the moment. We apologise if this has made it difficult for us to get back to you as quickly as usual.

We’re pleased to hear that Michelle was able to assist you with placing your order.

We’re also sorry to hear about your experience with the courier. As outlined in our terms and conditions, the courier service provides kerbside delivery only. This means that the flooring will be delivered to your door; however, due to insurance restrictions, the drivers are unable to carry the items inside the property.

We apologise that this was not mentioned during your phone call. When placing an order online, customers are asked to read and confirm acceptance of the terms and conditions, which include this delivery information. As the box was ticked and agreed to, it is understood that these terms have been read and accepted. However, we have reminded our team to ensure that this detail is mentioned during future calls in order to improve our service.

Please do not hesitate to contact our sales team if you would like to discuss this further

Kindest Regards
Best4Flooring

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gerat quality and service

Easy to place order and great customer service when checking on delivery....which was delivered on the date stated.
Love my Victorian Green Flooring and will be purchasing more very soon 😊

15 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very disappointed

Very disappointed. Found our perfect carpet and ordered it up. Was due to be delivered on the Friday. It never arrived after waiting in all day and had no contact from the courier to explain delay. I contacted them on the Monday and they reassured it was out for delivery. Day 2 waiting for this. Only the underlay was delivered- the carpet was not on the van. I had to chase again on Tuesday and was informed it wasn’t out for delivery and would need to be booked for the Wednesday. They said they’d get it out by 12pm…..it never arrived and I had to chase again. More of a day wasted as they said it had to be signed for. It finally arrived at 4pm with the packaging burst open and staining on the edge of the carpet. The underlay was completely open at one end too. On top of this I had to keep moving the fitter day with each delay and gave wasted days of holiday waiting for failed deliveries. I’ve put in a complaint and waiting for a response but it’s put me off ordering carpet online again.

17 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy transaction

Easy transaction, good product.

2 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Hi Claire

Thank you for your feedback! We're glad to hear the transaction was smooth and you're happy with the product. Hope to serve you again soon!

Kind Regards
The Best4Flooring team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Order arrived on time

Order arrived on time and looks very good. We had it laid by a professional.

19 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Hi Charles

Thank you for your kind review! We're glad your order arrived on time and that you're happy with how it looks. Great to hear it was professionally installed—hope it serves you well for years to come!

Kind Regards
Best4Flooring

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Excellent good quality flooring

Excellent flooring pleased with the quality delivery was not so good paid extra to have it delivered on the Tuesday having waited in all day following the van on the app it never turned up but was the delivered the next day.
Having checked the reviews of the delivery company they do not seem the most reliable.
This is not a reflection on the flooring company as there product quality and dispatch time was excellent 👍

11 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Good Afternoon

Thank you for taking time to leave a review

We are delighted to hear how much you like the flooring and apologise for an issues that you experienced with the delivery. The courier tries there best to ensure that all orders are delivered on time and safely however sometimes due to elements beyond their can experience delays.

We hope you enjoy the flooring and to welcome you again for any future projects

Kindest Regards
Best4Flooring

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good Experience

Easy website to navigate. Good quality flooring at a reasonable price. Fast delivery and good communication.

5 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Hi Mrs Wileman

Thank you for taking time to leave a 5 star review

We are thrilled to hear how much you like the flooring and overall service. We hope you enjoy the flooring and to welcome you back for any future projects

Kindest Regards
Best4Flooring

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I received the vinyl floor samples in…

I received the vinyl floor samples in good time and although the quality is excellent, decided to go with ceramic tiles for my bathroom. I will definitely use this company when it comes to re-flooring the kitchen.

6 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Good Morning

Thank you for your kind words and 5 star review

We are delighted to hear how much you like the samples. We work hard to provide large quality samples to help you choose your perfect flooring.

We are sorry to hear that it wasn't the correct flooring for your requirements,. Thank you for your continued support and choosing Best4Flooring for your future flooring needs.

Kindest Regards
Best4Flooring

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Really disappointed in this company

Really disappointed in this company, paid for the flooring to come on a particular day, and had the carpet fitter booked I get a email day before saying won’t arrive till at least the 1st but know exact date.
Due to size of vinyl needing two men. I think they just didn’t want to come down to Cornwall for one delivery.
Asked for a refund as needed to purchase somewhere where I would have an actual date of delivery, and they take 3-5 working days to refund.
Not happy at all

27 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Good Afternoon

Thank you for leaving a review

We are sorry to hear that you have been disappointed with the service. The order was placed over the Bank Holiday when the offices are closed therefore we have unable to contact you until this time. As per the email we sent the size of vinyl ordered requires a 2 person delivery which is not always available on your selected delivery date. The first available date for a 2 person delivery to your area is the 1st September, the date is subject to change depending on how long it is until we receive a confirmation however we have not advised in the email that we didn't know an exact date.

I can see a call was made to the sales office who also advised of the above and offered alternatives to have the order delivered earlier, such as cutting the vinyl to a smaller size as a join was already required. You confirmed that this wasn't an option and asked for the order to be cancelled. The fitter booking was also discussed, as per the terms and conditions that you sign and agree when placing your order they advise not to book a fitter until the flooring has arrived and checked over. This is due to any unexpected 3rd party delivery issues which are beyond our control. The customer service advisor was informed that they were not read but were agreed to anyway.

The third party courier offers deliveries all over the Mainland UK and regularly deliver to Cornwall. As per the email the delivery cannot be made on the day selected due to the size and the couriers health and safety restrictions.

Refunds are in line with standard banking terms which is 3 -5 days the same as any shop or supermarket

Kindest Regards
Best4Flooring

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order and delivered on time

Easy to order and delivered on time. Delighted with our purchase and look forward to our next purchase from Best4Flooring.

19 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Good Morning

We are delighted to hear how much you like the flooring and how good the delivery was. We work hard with our couriers to provide an excellent service from start to end. We hope you enjoy your flooring. Thank you for your continued support and choosing Best4Flooring for your flooring needs.

Kindest Regards
Best4Flooring

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We ordered the Tudor mansions felt back…

We ordered the Tudor mansions felt back vinyl in Hampton Oak and it looks so good! The vinyl looks like real wood, we’re really impressed. We ordered the wrong sizes for a few of our rooms, so we contacted customer services, who sorted it out no problem. Thank you! Would definitely use best4flooring again.

18 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Hi Natalie

Thank you for taking time to leave a 5 star review

We are thrilled to hear how much you like the flooring and how good the service was. We work hard to provide an excellent service and your words mean a lot to us. We hope you enjoy the flooring and to welcome you back for any future projects

Kindest Regards
Best4Flooring

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was really nervous about purchasing flooring online

I was really nervous about purchasing a roll of felt backed vinyl online as so many of the websites had awful reviews / red flags of either 5 star or 1 star reviews only. However needed an affordable option. Took a chance on best4flooring as good reviews on trustpilot and elsewhere, including reddit. SO PLEASED. The delivery was flawless with a really friendly and helpful delivery officer. The vinyl itself was exactly as described in pattern, thickness, colour and dimensions ordered. It was super good quality and remained undamaged / scuffed even when dragged inside and outdoors. Really, genuinely pleased and would 100% recommend

16 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Best4Flooring Ltd

Respuesta de Best4Flooring Ltd

Good Afternoon

Thank you for taking time to leave a 5 star review

We are thrilled to hear how much you like the flooring and how good the service was. We work hard to provide an excellent service and your words mean a lot to us. We hope you enjoy the flooring and to welcome back for any future needs

Kindest Regards
Best4Flooring

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más