Crabtree Property Management Opiniones 

431
•
TrustScore: 2.5 sobre 5

2,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is one of the worst I have ever had to deal with! Staff never can follow up on any maintenance issue that you enquire about! Each time you call for an updatevon a particular mainten... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Crabtree initially wasn't performing very well. Then we changed the POC to Rebecca. This complete change helped us resolve issues more quickly. Contracts started performing much better. She has been o... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I am selling my property but Crabtree are really risking my buyers pulling out as they just don’t deal with conveyancers enquiries. We have been waiting for weeks now and even though my solicitors... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Crabtree’s work on our Colindale development has been a complete shambles over the years. They are very diligent with paperwork when they want to demand payments, service charge and any increase... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Compañía de administración de propiedades
  2. también en la categoría
  3. Administrador de la propiedad
  4. Asesor inmobiliario
  5. Gestor de activos
  6. Representante comercial

Escrito por la empresa

Providing trusted property management solutions for over 35 years


Información de contacto

2,5

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

431 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 40% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,5

Todas las opiniones

(431)

25 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do yourself a favour and steer clear! Very clear!!!

Honestly, do yourself a favour and whatever you do, dont let this most incompetent outfit run your block! We carried out an RTM on our block after having what we thought was a horrific management company - HLM. We appointed Crabtree and I am not sure how it is possible but the management actually got worse!

If you want to employ a management company where they take weeks and if not months to come back to you on any kind of query then Crabtree are for you!

Totally incompetent, useless staff and I am really not sure how they are still in business - oh ye, there stupidly high management fees!

Do yourself a favour and steer clear! Very clear!!!

1 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you for your feedback. We are very sorry that you feel unhappy with the level of service you have received.

Please do contact customerexperience@crabtreeproperty.co.uk with your details and a member of the team will be in touch to discuss the issues you have raised.

Thank you

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great customer service

On 15th April 2024, an incident occurred outside my flat, building related. Such a good response from Crabtree. The issue was rectified in less than 24 hours and a lovely woman Naina contacted me to confirm that the work had been done and I was happy. Thank you. Job well done!
Very happy Staines resident.

16 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you for your feedback.

We are very pleased to see you have had a positive experience.

Thank you,
Customer Experience

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SHOCKING!!

Absolutely shocking customer service!!! I had some issues with account that I've been trying to sort out for months...I lost count of the emails and phone calls I done to this company!!! No answer to emails and always a promise to call back that NEVER happens!!!!

Complaints don't seem to register with them...Not sure why we are "forced" to pay for something or a service we DON'T get!!

17 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you for your feedback. We are very sorry that you feel unhappy with the level of service you have received.

Please do contact customerexperience@crabtreeproperty.co.uk with your details and a member of the team will be in touch to discuss the issues you have raised.

Thank you

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quick response.

Quick response. Helpful. Dealt with my issue.

22 de abril de 2024
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you for your feedback.

We are very pleased to see you have had a positive experience.

Thank you,
Customer Experience

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is a prime example of how…

This company is a prime example of how not to do customer care as they simply do not care about customers.
Never come across such a badly managed company in my life.

22 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you for your feedback. We are very sorry that you feel unhappy with the level of service you have received.

Please do contact customerexperience@crabtreeproperty.co.uk with your details and a member of the team will be in touch to discuss the issues you have raised.

Thank you,
Sophie

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fence fixed, great job

I was a neighbour by the development and the fence was falling near our car, I contacted the maintenance team and a very lovely lady pointed me in the direction of Amtoj Who I believe is part of a team that looks after the estate next to us. We had a few phone calls and a few emails and I might just sent him some photos of the issue. He managed to get the fence fixed quite quickly. He kindly also let me know when the job is done and this is very professional so thank you very much.

20 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you for your feedback.

We are very pleased to see you have had a positive experience.

Thank you,
Customer Experience

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Naina Tailor got an ongoing problem…

Naina Tailor got an ongoing problem resolved.
In past dealing with Crabtree has been a disappointing experience. Issues raised were not followed through and no updates provided. However, on this occasion, things were done correctly!! Our regular point of contact had left Crabtree, and when I called in with an ongoing issue with the faulty front door, Naina Tailor who is not our nominated coordinator took on the issue and pursued it through to a satisfactory completion. She has clarity in her communication both on the phone as well as providing update email of the next steps which were timely and concise. Well done Naina, keep up the good work and I hope you get assigned to our building as a permanent coordinator!!!

8 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you very much for your kind words.

We will be sure to pass this on.

Many Thanks,
Customer Experience

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bins cupboards full up not emptied and…

Bins cupboards full up not emptied and rubbish all over the place. This company is not so great.

7 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning Michael,
Thank you for your feedback.
We are very sorry that you feel unhappy with the level of service you have received.
Please contact us at customerexperience@crabtreeproperty.co.uk with your contact details and a member of the team will be in touch to discuss the issue you have raised.
Thank you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unbelievable management fees

One bedroom flat in Colindale ‘s service charges last year was £3700. When you asked for the breakdown of invoices, Crabtree manager just said please looked at the budget.
The most leaseholders all requested the back up documents such as the communal areas electricity bill and all other invoices and the details of contracts etc.
We have never got the information we requested.
The Crebtree management created the bills for the leaseholders who have to pay for it; regardless whether you received the services or not, it is the best way for Crabtree management who can make money easily from the leaseholders.

5 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning Lily,
Thank you for your feedback.
We are very sorry that you feel unhappy with the level of service you have received.
Please contact us at customerexperience@crabtreeproperty.co.uk with your contact details and a member of the team will be in touch to discuss the issue you have raised.
Thank you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible experience

A terrible company who are non responsive and are charging me extortionate fees and providing little to no service.
Run by directors we never appointed and our money missing, plus when challenged on certain account expenditure they do not provide evidence of expenditure.

3 de abril de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good morning Colin,

Thank you very much for your positive feedback, we appreciate your kind words.

Many thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Myself and one other occupant of the…

Myself and one other occupant of the building they manage have emailed them regarding questions, it’s been over a month for our neighbour, and two weeks since our initial email. To this day no reply. I don’t understand how company like this is allowed to manage properties, 1 star is overly generous for them

8 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning Marcin,

Thank you for your feedback.
We are very sorry that you feel unhappy with the level of service you have received.

Please contact us at customerexperience@crabtreeproperty.co.uk with your contact details and a member of the team will be in touch to discuss the issue you have raised.

Thank you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ardeep Birk - Colindale Pulse

Ardeep Birk - Colindale Pulse

Great Maintenance Operative on site, he is always quick to respond to resident issues. Always pleasant and helpful assisting our contractors with access etc.

Site would be a state without his continues efforts and fixes.

25 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good morning Edgar,

Thank you for your kind words we appreciate your positive feedback.

Many thanks

Valorada con 1 estrellas sobre 5

What a useless outfit and bunch of employees.

Crabtree property have always been useless when it comes do doing their job but since employing Agata Amos they have sunk to a new low. She is as useful as a chocolate teapot and can’t grasp, yet alone answer basic tenant questions. If I could swear on here I would 🤬😡.

I have been in my apartment 3 years (as of April 24) and Crabtree have never carried out any necessary repairs on Lake Court, Tunbridge Wells and avoid the calls and emails of the 50 or so tenants. The tenants are so unhappy with Crabtree that we felt it necessary to form a collective group to try to get things done from sorting out parking issues, to fixing leaks, broken intercoms and the general maintenance and upkeep of the 4 blocks of apartments.

8 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you for your feedback. We are very sorry that you feel unhappy with the level of service you have received.

Please do contact customerexperience@crabtreeproperty.co.uk with your details and a member of the team will be in touch to discuss the issues you have raised.

Thank you,
Sophie

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don’t let them charge what they want.

Don’t let them charge what they want.

Hoping to lower their star rating with this as they don’t deserve a 3.2!

Please don’t give up on your complaints to them. It’s easier for them to not deal with a complaint so please lodge your complaints and keep on at them until you get a result!

Good luck 👍

5 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you for your feedback. We are very sorry that you feel unhappy with the level of service you have received.

Please do contact customerexperience@crabtreeproperty.co.uk with your details and a member of the team will be in touch to discuss the issues you have raised.

Thank you,
Sophie

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible Management / Can't account for monies spent...

- General terrible mismanagement of our building ongoing for past 2 years
-Crabtree can't seem to account for various monies spent on our account, or accurately split the service fees between the flats and commercial units here. They are over charging the flat owners for all service chargers and charge nothing to the owners of the commercial units and the flat that the landlord is leasing out
-They withhold information even info that leaseholders are legally entitled too
-They have not set up a cleaning contract in almost 2 years of moving in, so we have had 3 cleans of our communal space during this time
- They did not set up a pest control contract for 1 year so we were over run with vermin
- They did not organise council bins or collections and let rubbish bags pile up on the floor in the bin store for months and months
-They refuse to reply and fix known issues at our building
-They refuse to refund our money (we are owed more than they are claiming we are owed)
-The ignore us when we request an explanation for discrepancies on our account
-They have not arranged any Fire safety equipment tests in circa 2 years since residents moved into the building
- The whole team from top to bottom is rotten - they all ignore us pretty much every time we contact them via email and there is never anyone available in the office conveniently
-They never come to inspect our building - we would see them on cctv if they did
-Crabtree ignore our formal complaints
-We have had to lodge a complaint with the property ombudsman instead
-Currently we cannot dispose of our rubbish as the bin store door has been broken for over a week and crabtree ignore our requests to fix it (this has happened many times in the past 2 years)
-Should be shut down, the whole business they run is a scam - what a bunch of crooks
- Be worried if you end up with this lot as your management company

23 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Moring,

Thank you for your comments and we are sorry to hear of the negative experience you felt you have had.

Please email customerexperience@crabtreeproperty.co.uk.

Thank you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Naqeeb - A truly great property manager.

My property manager is Naqeeb and I’ve got to say he is the most helpful and efficient person I have dealt with not just as a property manager but in any profession. Nothing is too much trouble and he is always professional and courteous. He is a massive asset to Crabtree Property.

4 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning Kevin,

Many thanks for your lovely review, we are so pleased to hear of this. We will be sure to pass this on to Naqeeb.

Kindest Regards

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I can not find the words to describe…

I can not find the words to describe how bad this company is. based on a number of years (20) living in a property 'managed' by them (managed being the official job they are supposed to do).
Always slow and unresponsive but since the pandemic their service has declined to virtually zero. Not replying to messages, not delivering on agreed tasks, not explaining any decisions. Though they regularly have changes in people, and I accept that this happens to all companies, we have in 2023 so far had FIVE property managers, only one of them we have met. Their charges are high, their service delivery is zero. Not a shock to anyone that our building has left them behind (and even that has been difficult)

5 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good morning,
We are sorry to hear of the troubles you are facing.
Please email email our Complaints Team at customerexperience@crabtreeproperty.co.uk who will be more than happy to assist you further.
Thank you.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Superb service from Naqeeb

Superb service from Naqeeb, such a pro active property manager who is also an excellent commicator

22 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good Morning,

Thank you so much for your kind review. We will be sure to pass this on to Naqeeb. Have a lovely day.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Awful

Black, smelly mould in the bottom floor of building not being dealt with. Drugs needle in building not being dealt with. Cleaning not being done properly. Taking money when services aren't being delivered. Don't respond to emails. Property manager doesn't respond, customer experience doesn't respond, complaints process goes nowhere and surprise surprise you don't get a response. Phone calls never returned always passed around. Shockingly bad company!

I have been trying for months go get an email response from building manager and customerservice don't bother to reply either. Complaints process goes nowhere either

5 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good morning,
We are sorry to hear you are having issues with this.
Please email email our Complaints Team at customerexperience@crabtreeproperty.co.uk who will be more than happy to assist you further.
Thank you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Useless beyond comprehension

Useless beyond comprehension. 15 days ago I reported a problem with the Satellite Systam. Spoke to property manager who promised she would come back to me the same day. Fifteen days and many ignored phone calls later I am still waiting. I hope that when next SHE needs some customer service that she will be kept waiting more than a fortnight. This company is simply not fit for purpose. Plus Trustpilot has insisted that I remove the name of the offending lady as use of personal deails is against their privacy policy. This makes it imossible to call people to account and surely removes all point of making a complaint, of 'naming and shaming' the person responsible for the diabolical customer service. The person I named needs to explain to me why they can't be bothered to reply to my complaint. They know who they are and have no right to be gainfully employed if they can't e bothered to respond to a legitimate complaint.
Charles Evans, Millward Drive, Bletchley

4 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Crabtree Property Management

Respuesta de Crabtree Property Management

Good morning Mr Evans,
I am ever so sorry to hear of the troubles which you have been facing with Crabtree. Please contact customerexperience@crabtreeproperty.co.uk to formally submit a complaint inline with our procedure.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más