JoeBrowns.co.uk Opiniones 

761
•
TrustScore: 3 sobre 5

2,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered coat from them. Following 2 weeks waiting for order to be shipped got email saying order could not be processed and if i wanted item to reorder. No reason why order could not be processed no... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

What the heck has happened to joe browns??? Ordered 4 items. The sizing is tiny. Material on all of them is cheap nasty and scratchy. Used to be lovely. Honestly had much better quality from shein !... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good budget clothing. I bought a blue blazer for summer - I didn't expect high end but it looked little different to one I spotted in the Goodwood shop at five times the price I paid at Joe Browns.... Ver más

Valorada con 4 estrellas sobre 5

I really love the brand Joe browns and love the tunics and have purchase many tunics and tops and duvet sets. I usually purchase these in your larger sizes but just recently have been left disappoint... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa

Información proporcionada por diversas fuentes externas

Visit Joe Browns for original men's clothing, unique women's clothing and funky accessories that won't be found on the High Street.


Información de contacto

2,8

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

761 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,8

Todas las opiniones

(761)

103 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

As per my previous review

As per my previous review, I had trouble with the zips on two dresses I bought, I was told if I sent them back I would get a full refund.

I sent them both back but only got refunded for one.

27 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de JoeBrowns.co.uk

Respuesta de JoeBrowns.co.uk

Hello,

We're very sorry for the issues experienced with this item.

It appears the 2nd returned dress unfortunately hasn't arrived with our warehouse. It's possible that the returned parcel was lost in transit and ultimately didn't reach us.

However, we have now processed the refund for your second dress and again apologise for the fault experience across your 2 orders.

If we can help any further, please don't hesitate to contact us on 0113 270 66 55, where our customer care team can assist.

Sorry for any inconvenience.

Many thanks,
Joe Browns

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prompt resolution to a problem....

I recently ordered some items in the post-Christmas sale. Unfortunately I received an incorrect item which was labelled correctly but in which the contents were wrong. I contacted the company who responded quickly and immediately sent out the correct item without even waiting for me to return the incorrect item, which is great. They also applied a coupon code which I had forgot to use in my initial order, which was very good of them.
The replacement item was sent out basically the next day, and I am overall really impressed with their resolution of the problem.
I've never dealt with a company who is happy to send out replacements without even receiving the other items back, it's really good customer service.
I love Joe Browns style of clothing too!

15 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wanted to purchase a few garments from…

Wanted to purchase a few garments from them however
when I got to check out they wanted to know my DOB did wish to give this info as too many scammers about
just wanted to pay and select store to pick up order so left site

11 de enero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de JoeBrowns.co.uk

Respuesta de JoeBrowns.co.uk

Hello :)

Whilst we do ask for a date of birth at the checkout, this can be skipped and is not an essential part of the checkout process. You should be able to progress through our checkout without adding this information if you do not wish to.

We use this information to provide customers with a birthday voucher during their birth month and also it helps us put together a picture of which demographics are enjoying our clothes! :)

We never share this information with 3rd parties and is purely for our own insight and to help provide customers a little treat!

Many thanks,
Joe Browns

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Buttons feel off within 20 minutes of first wear …

I’ve ordered jackets from Joe Browns for many years and always been pleased, however I purchased a red cord double breasted blazer for a Christmas party and it looked great but within 30 minutes of wearing it two of the buttons had come off. It wasn’t provided with spares so I now have a jacket I can no longer do up. I contacted their customer services but to date have heard nothing. Really gone downhill in my opinion.

3 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de JoeBrowns.co.uk

Respuesta de JoeBrowns.co.uk

Hello,

We're sorry to hear about the issues you've experienced with this item. Unfortunately, we cannot see that an email has been received, so can only apologise any enquiries you have sent via our website haven't been answered.

We recommend contacting our customer care team on 0113 270 66 55, where we can help provide some replacement buttons for your jacket :)

Many thanks,
Joe Browns

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Incorrect item sent

Bought a belt for Christmas which was due to arrive in time for Christmas which it did. Sadly the size of the belt and the size on the packaging didn't match, so having ordered a size 12 to 14 what I got was a size 18 to 20.
You have to ring customer service to return something which I did but they weren't terribly helpful. I now have to mess about sending it back. They did say that they would refund the shipping cost which seems the very least considering I couldn't use the item when intended.

24 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de JoeBrowns.co.uk

Respuesta de JoeBrowns.co.uk

Hello,

We unfortunately haven't been able to locate your order based on the information provided, but we thank you for your feedback and will pass this on to help improve our customer service and advise our warehouse of the packaging mistake.

If you do require any further assistance with the return/refund process, please don't hesitate to contact us again on 0113 270 66 55.

Apologies for any inconvenience and disappointment on this occasion.

Many thanks,
Joe Browns

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Too creased to wear or keep.

Ordered a lovely blue jacket but when it arrived it was so deeply creased the creases wouldn’t drop out. I phoned customer service but all I got was, send it back and then we will replace it, still waiting for the replacement. In the meantime my husband decided to order a different jacket, it arrived today and again it is very deeply creased and with a velvet collar creased I have no idea how to get the creases out, but I love the jacket. I won’t be ordering anything else!

23 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Poor customer services

Paid for express (next day) delivery for a large order. Waited in all day when the delivery date was confirmed, after arranging alternative arrangements so I could stay in (daughter had to take time off work), only to be informed near the end of the time slot that it would not be delivered that day. Had to arrange to stay in for a second day. I had contacted customer services on the first day to complain about paying for a service I didn't get, but have never had any communication from them at all. I have been a regular customer for some time but because of the method of delivery, I am now put off placing any more orders in the future. It would have been nice if customer services had had the courtesy to at least reply.

18 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

The jury is still out for Joe Browns as…

The jury is still out for Joe Browns as far as I'm concerned. Two of the three items I've so far purchased from them were fine, in fact I liked a jumper so much that I ordered another in a different colour. Sadly the second jumper arrived creased and felt more flimsy than the original one, and on trying it on it felt and looked like a baggy, cheap imitation. I'll be sending it back tomorrow but it has made me more wary of ordering in the future. I was also surprised to find that the three were made in China. Not sure about the company's ethics.

20 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

My husband bought a jacket for £120…

My husband bought a jacket for £120 from Joe Browns. A couple of days later they reduced the price to £80. He was asked to review the product and said that he loved it but was a bit peeved that the price was reduced which he didn’t expect on current season stock. They sent him a voucher for the difference in price!

13 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Joe browns clothing * home wear

Love the clothes, perfect fit ,unique and very comfortable. There is something for everyone at really good prices. Keep checking the sale items as you never know what you can getting hold of. Would definitely recommend

1 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

items all creased and in bad shape-Ordered a heritage blazer and waistcoat…

Ordered a heritage blazer and waistcoat from them at full price, came all creased. Not a good customer service either, not going to buy from them again.

5 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de JoeBrowns.co.uk

Respuesta de JoeBrowns.co.uk

Hello,

Thank you for your recent order but we're sorry to hear the item wasn't received in the condition we'd expect. We can see a gesture of good will was offered but apologies this wasn't satisfactory in this situation. We sincerely appreciate your feedback and this will be relayed to our customer care team and quality team to help improve future service and products.

Many thanks,
Joe Browns

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Brought the teal.fringed bag. Don't recommend

Brought the teal.fringed bag. First the handle broke. Great customer service the replaced it. Now the fringing is coming out. Have lost three strands already. Only really had it a month and half. Wouldn't recommend

28 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de JoeBrowns.co.uk

Respuesta de JoeBrowns.co.uk

Hello. Thank you for your order with us. Apologies for the issues you've experienced with the item. We would expect a bag to have a long life and good wear before any issues arising. We'd recommend in this situation you're welcome to return the bag to us for a refund. As you'd purchased the bag in one of our stores, our customer care team can assist with your return and can be reached on 0113 270 66 55.

Many thanks,
Joe Browns

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Sizing

I do love a quirky jacket and Joe Browns have some lovely ones, but the sizing is sooo inconsistent. I recently bought the Military Jacquard Jacket in a size 10 and it was too big (have returned for a size 8). Then I treated myself to the Showstopper jacket in a size 8 and it's far too small, I think I need a size 12! I have two older jackets, one's a 12 and the other's a 10, both fit perfectly.
Please standardise your sizes!

6 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Excellent quality and stylish, but bad return policy from Spain

I have been buying from Joebrowns for several years because I love the quality of the clothes and the style.

Once I moved to Spain, I continued shopping, but I am very unhappy about their return policy. Basically, you have to organize the return shipping by yourself by finding a shipping company and also paying for it. This means that if you buy something and you don't like, then you are stuck with it. This is such a shame, I hope they will change this with time.

26 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

The first few years of ordering from J…

The first few years of ordering from J B’s has been excellent. However the men’s shirts are no longer of good quality and the Heritage Floral shirt, SM712a costing £40.00 which is very attractive and goes with virtually any colour of trousers, was disappointing. The first one had a hole by the chest and it was replaced on trust before we returned the torn one. The trouble is the next one had a print fault also in the front. May I suggest to Joe to change their provider as the staff at Joe Browns are excellent. I hope this will be noted by JB as I will be sorry if the quality continues to fail and we have to buy elsewhere. Especially as the sizes are American sizes so they fit my tall son who’s 6.4” tall! I can’t give the order number as it was a gift. I’ve guessed the delivery date as I’ve no idea of that either.

9 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de JoeBrowns.co.uk

Respuesta de JoeBrowns.co.uk

Hello :)

Thank you for your review. We appreciate your kind words about our customer care team, but we're very sorry for the experience with the quality of your recent products. We appreciate all feedback and this will be fed onto our quality control team.

Many thanks,
Joe Browns

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The item which cost £174 was left out…

The item which cost £174 was left out in the rain without any shelter. I was not home. The item was not even taken to my front door, it was left at my front gate in full veiw of the road. No proof of I.D was taken. I suggest you change your delivery company. I expect more care when I order an item on line whether it be £174 or £1

23 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de JoeBrowns.co.uk

Respuesta de JoeBrowns.co.uk

Hello,

We're very sorry for the disappointment caused with your delivery. We can see from the delivery photo that the item wasn't left in a covered location. We have passed this feedback on, as well as to Evri to help improve future deliveries.

We hope the item was ok, as the parcel should have been well wrapped, but if there were any issues with the product please don't hesitate to contact our customer care team on 0113 270 66 55.

Many thanks,
Joe Browns

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jasmine is a delight at white rose leeds

It's always lovely coming into Joe Browns at white rose Leeds.

I have purchased quite a few things from here

What makes it extra special is the connection you have with the staff. Especially one young lady.

Jasmine is wonderful. Always polite. Always helpful.

As I suffer with mental health problems and depression and suicide and dementia Jasmine has always got time for a quick chat whether it's to say hello or to see how my day is going. She really is a treasure and I'm grateful fir her help xxx

19 de noviembre de 2024
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más