Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dreadful response from the people at Perx when I tried to reactivate a card that I had purchased even dispite showing them the invoice I still had for it. I was given a complete runaround and after s... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

It is a great way of rewarding staff and a very convenient system, except when you come down to small balances. I suggest that you have a transfer to a charity of your choice option and another option... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Perx cards are ridiculously complicated to use. Trying to find a balance or register a card feels like an episode of “The Crypto Factor” instead of a simple gift card experience. They keep changing... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I put through a large order for digital Perx cards fo the first time and due to a change in our internal process we had lots of questions. Jenny provided first class support, her responses were timely... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Servicios financieros alternativos

Escrito por la empresa

Empower and appreciate your team with Perx Rewards cards – the ultimate choice for meaningful recognition. Accepted globally wherever Mastercard® is available (instore and online), these cards offer the freedom and flexibility to celebrate achievements in the most rewarding way. Perx Rewards aligns with tax benefit schemes, including the Small Benefits Exemption in Ireland offering up to €1,500 per employee in tax-free benefits, respectively. These schemes make Perx an ideal way to show appreciation while enjoying tax advantages. Contact Us We're Listening - Reach Out to Perx Support. Your feedback drives our excellence.


Información de contacto

3,2

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

843 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,2

Todas las opiniones

(843)

168 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy set up to mobile wallet

Great experience adding directly to mobile wallet,couple of clicks and away you go

14 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Noel,

Thank you for your review.
We look forward to your continued business with Perx :)

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst product I have ever used

Worst product I have ever used, I have nothing good to say ,.

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Enda,

Sorry to hear about your experience.

We will reach out via DM for further info, so we can better assist you.

Kind regards,
The Perx Team

UPDATE:

Hi Enda,

Thank you for the info you provided via DM.

A member our team will reach out to you shortly.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great card

Loaded the card into the wallet on my iphone. No problems and it works well on no contact readers.Rapid feedback on purchases.

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Nigel,

Thank you for your review.
We look forward to your continued business with Perx :)

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Issue registering card

I had an issue registering my card to my company e-mail. Ellie and Larissa were very helpful trying to resolve the issue, and we landed on re-issuing the card to my personal e-mail and I was able to retrieve the Perx card. I was happy with the customer service I received.

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Colm,

Thank you for your review and glad to hear Ellie and Larissa were so helpful.
We look forward to your continued business with Perx :)

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Unable to activate card

Unable to activate card, no help from costumer service over the phone None. The woman talks such nonsense that you want to cry, and writing emails isn't any better either. Avoid them; it's better to have nothing than a card from them because it doesn't work anyway.

11 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi there,

Sorry to hear about your experience.

We will reach out via DM for further info, so we can better assist you with activating your card.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wrote about this same issue back in…

I wrote about this exact same issue back in February 2024 here on Trustpilot (verification to either email or mobile phone not working for the ‘Get my eCard’ app’ to register a new Perx Card. The response at the time was the company was integrating to a new system (the app) and therefore there were some issues during this integration that caused this to happen.

Roll forward to now December 2025 and the same issue again is happening. It’s hard to understand how such a simple process can be made so difficult. At this point I see no reason to use Perx anymore, it used to be relatively easy to register and use their cards, now it just an exercise in frustration.

11 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi there,

Thank you for sharing your feedback and for highlighting your previous experience. We’re truly sorry to hear that you’ve encountered this issue again, and we understand how frustrating it must be.

We will reach out via DM for further info, so we can better assist you with registering you card.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service in 2025 ...

Great service in 2025 .... Attented to a large order, was advised all trough the process and cards arrived within 1 week from order to Receipt. All Good and everybody pleased

9 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Declan,

Thank you for your review.
We look forward to your continued business with Perx :)

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer Service and attention

I dealt with Harmanpreet and Jenny in the Corporate division and the service they provided was 2nd to none. They were an absolute pleasure to deal with and were so efficient. Thank you

11 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Diana,

Thank you for your review and glad to hear Harmanpreet and Jenny were so helpful.
We look forward to your continued business with Perx :)

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Existing customer refused service…

Existing customer refused service because it was below a minimum order of €5,000 for new customers. Provided proof of being an existing customer on multiple times, its clear they do not appreciate repeat business. Customer service advisor responses where poor at best and site contains false advertising i.e. advertising that no minimum order was required for existing customers. Will never use this service again. avoid at all costs.

Response to Prex below. Too late its very telling when a company has over 70% 1 star reviews for there service. Again avoid at all cost no customer loyalty

10 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Ben,

Thank you for sharing your feedback.

We’re sorry for the confusion and frustration caused by the minimum order policy and the communication you received. We appreciate you bringing this to our attention.

We’ve already reached out to you directly to clarify the situation and assist with your next order. If there’s anything further we can do, please let us know.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Helping themselves to your funds

Was gifted 2 cards by by employer in Nov 2023. However, due to moving houses at the time they were packed away and only recently came across them. I activated both today, only to fund that one card no longer has a balance and the other is half depleted due to their €3 monthly maintenance fee kicking in after 12 months. Not sure what "maintenance" takes place and this falls nothing short of robbery. Will be advising my company to avoid Perx rewards for our employee rewards programme in the future.

9 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi David,

Thank you for sharing your feedback.

The Limits & Fees section on the Perx website states:
Card Maintenance Fee - €3 per month after 12 months on unused card balance.

If you have any questions or need any further support, please let us know.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Advised by company to make alternative arrangements

Received an email today after following up twice via phone stating the following:

We are experiencing an extremely high volume of orders and thus the onboarding process is struggling to maintain their pace at this time of the year.

We are trying our best to meet the deadline but the volumes are extremely high at this time and we are unable to give a date as to when your account will be approved.

I would suggest perhaps making alternative arrangements for this season. I believe the analysts are prioritising the bigger orders, which may leave the smaller orders with little time to get over the line before Christmas.

I'm very sorry for this inconvenience.

8 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Laura,

Sorry to hear about your experience.

This is not the level of service we aim to provide, and we understand how frustrating this must have been for you.

We will reach out to you via direct message to gather more information.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible

Terrible, third year ordering a digital card and it's getting harder! I cancelled and bought a competitor. I also agree with other reviewers on the poor user friendliness of the card.

30 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Dan,

Thank you for sharing your feedback and for choosing us over the past three years. We’re sorry to hear that this time didn’t meet your expectations.

We will reach out via DM for further info, so we can better understand the issues you experienced.

Kind regards,
The Perx Team

UPDATE:

Hi Dan,

Thank you for the info you provided via DM.

A member our team will reach out to you shortly.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

phone the Perx Reward cards support be sure to have stress balls at the ready

If you need to phone the Perx Reward cards support be sure to have stress balls at the ready because they are an absolute incompetent and idiotic bunch to deal with. Extremely poor English. Asking the same questions over and over. Pay your money for a service and get monkeys!

5 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Cormac,

Sorry to hear about your experience.

This is not the level of service we aim to provide, and we understand how frustrating this must have been for you.

We will reach out via DM for further info, so we can better assist you.

Kind regards,
The Perx Team

UPDATE:
Hi Cormac

Thank you for the info you provided via DM.

A member our team will reach out to you shortly.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank you

David from Perx has been consistently professional, responsive, and easy to deal with. Appreciated his support throughout the process.

2 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Cher,

Thank you for your review and glad to hear David was so helpful.
We look forward to your continued business with Perx :)

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The digital card was sent very fast well done!

4 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Catalin,

Sorry to hear about your experience.

It appears you were advised the wrong information, we should be able to look into a digital card replacement.

We will reach out via DM for further info, so we can better assist you.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Worst card ever

Worst card ever. I received a card from my company last year 2024 and I can't use it. I can't add the card to Amazon or Apple Pay, and when I try to use it in physical stores, it's declined. How can I use this card?

3 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Paulo,

Sorry to hear your having difficulty using your card.

It sounds like your card needs to be activated.
Please contact our customer support team for assistance via phone at +353 1 255 7111 or email here: perxcardsupport@emlpayments.com

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Customer Service

Big thanks to Larissa & Ellie in the Customer Support Team for promptly responding to my enquiry regarding outstanding credit on my perx card.
Excellent communication throughout and very satisfactory result.
Thank you

1 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Glyn,

Thank you for your review. Glad to hear Larissa and Ellie were so helpful.
We look forward to your continued business with Perx :)

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The Balance is for the card


The Balance is for the card , that is finish in 2024
Imposible to get my balance on the actual card. It said my security number is wrong.
Also,The contact number on the web 353 1 255 7111 .... is not in service
neither on this number +44 844 870 .

Why the web doesn't work ? why do no recognise the security code, and it is working by the phone call ?
It tooks me three times to call until finally +353 (0) 1 901 0432..
Very difficult to used this card..

27 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Maria,

Sorry to hear about your experience.

Our customer support number is working: +353 1 255 7111
You can also contact perxcardsupport@emlpayments.com

If you have any issues or need any further support, please let us know and we will reach out via DM.

Kind regards,
The Perx Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Would not recommend

They provide us with a card similar to a 'mastercard' yet they can't guarantee where it will be accepted which defeats the whole purpose. Additionally, they can't transfer the balance of a card to your bank account, unlike other providers, so from an end user perspective its not something I would recommend. Just give cash instead.

26 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Maria,

Sorry to hear about your experience.

Perx cards can be spent anywhere that Mastercard is accepted however merchants always have the right to refuse.

If you have any issues or need any further support, please let us know.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Perx cards are ridiculously complicated…

Perx cards are ridiculously complicated to use. Trying to find a balance or register a card feels like an episode of “The Crypto Factor” instead of a simple gift card experience. They keep changing or requesting new passwords, adding layer after layer of pointless security steps that nobody asked for.
A gift card should be quick and convenient. Perx have managed to turn it into a frustrating, time–wasting mess. Avoid if you want something straightforward.

I'd rather pay 45 tax on a bonus than torture myself my staff with their trickery.

23 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Perx Reward

Respuesta de Perx Reward

Hi Glenn,

Sorry to hear about your experience.

We will reach out via DM for further info, so we can better assist you.

Kind regards,
The Perx Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más