SodaStream UK Opiniones 

6157
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

SodaStream has changed many of its processes in recent years, from ordering to returns. However, this isn't a problem, as customer service is easily accessible and the staff are truly professional a... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Today my faith in humanity was restored by receiving an email and a refund from SodaStream agent from Mekyle! I had given up expecting a resolution to my query. Then today - out of the blue... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Don’t bother with subscription service or exchange. Both occasions used I got charged the £10 a bottle fee because they couldn’t trace my returns even though sent them back with in time frame and foll... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have 2 gas cylinder and the return date was coming fast. They were still making bubbles. I contacted the costumer support to request more time. Amelia replied to my issue in a swift message,... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Proveedor de bebidas gaseosas

Escrito por la empresa

Did you know that using a SodaStream allows you to make a meaningful difference for the environment? Not only can you enjoy refreshing drinks and sparkling water anytime, but you're also actively replacing countless single-use plastic bottles that would otherwise end up in landfills, contributing to a cleaner, greener planet.

Replace

Escrito por la empresa

To achieve this vision, we champion a simple yet powerful concept: Replace.
At SodaStream, sustainability is part of our mission; our vision is to empower consumers to make positive choices every day and make a difference, to help keep our planet healthy and clean for all.
Circular Ecosystem
By joining our circular ecosystem, you can enjoy personalised sparkling drinks at home while replacing over a thousand* single-use plastic bottles.
*Estimate based on the average usage of a SodaStream ecosystem over the lifespan of a 5 year period.

2 Year Warranty on all Sparkling Water Makers

And free shipping on all Sparkling Water Makers

And free shipping on all Sparkling Water Makers
At SodaStream, we pride ourselves on providing exceptional customer service that sets us apart. Our dedicated team is committed to ensuring that every customer has a positive experience from start to finish. We listen to your needs, respond promptly to inquiries, and go above and beyond to resolve any issues. Your satisfaction is our top priority, and we strive to create lasting relationships built on trust and support. Join our community of happy customers and experience the difference that outstanding service can make!

Información de contacto

Promotion box for SodaStream UK

Make a Meaningful Difference!

Enjoy refreshing drinks while replacing single-use plastic.

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

6 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,3

Todas las opiniones

(6157)

793 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good service

Mekyle Dominique Naraidu was very helpful and provided me with a replacement for my product within warranty. They remembered my ticket without needing to be reminded whilst they waited for further stock of my product and kept me up to date throughout.

No complaints

24 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi BOO

Thank you so much for taking the time to share your feedback.

It’s wonderful to hear that Mekyle was able to assist with your warranty replacement and kept you updated while waiting for the product to come back into stock. We’re especially pleased to hear that you felt your case was remembered and followed through without you having to chase us for updates.

We’ll be sure to pass your kind comments on to Mekyle. I'm sure they’ll be delighted to know their support made such a positive impression.

Thank you again for your lovely feedback, and we hope you enjoy your replacement!

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Everything sorted 👍

I was dealt with by Nicky (Ntokozo Chamane)

Nicky was fabulous, prompt response and, unlike most other company customer services, actually responded to what I was saying 100% 👍

23 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Charles

Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback about Nicky.

We're delighted to hear that Nicky responded promptly and, most importantly, really listened to what you were saying and addressed your query properly. Feeling heard and understood is such an important part of great customer service, so it's fantastic to know that Nicky delivered exactly that.

We'll make sure your lovely comments are passed on to Nicky and the wider team so that this excellent service receives the recognition it deserves.

Thank you again for your kind words and for choosing SodaStream!

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Helpful but some problems

They are normally helpful albeit they also often seem to mess up in the first place. But at least when you explain you get genuinely helpful people sorting it out. The products are great as well.

22 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Anja

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We really appreciate your honest feedback. While we're pleased to hear that you enjoy our products and have found our Customer Care team genuinely helpful when you've needed support, we also recognise that ideally, you shouldn't have to contact us to resolve issues in the first place.

It's encouraging to know that when something has gone wrong, our team has been able to listen, understand the situation and get things sorted for you. We'll also take your comments regarding the recurring issues on board, as feedback like this helps highlight where the overall customer experience can be improved.

Thank you for your continued support of SodaStream and for giving us the opportunity to put things right when needed.

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Recently ordered online but the…

Recently ordered online but the discount code didn’t work. Tracey from customer service was very helpful. Everything sorted out for me. Response from her was quick and efficient. Thank you.

24 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Helen

Thank you so much for taking the time to share your experience.

We understand how frustrating it can be when a discount code doesn't work as expected, so we're delighted that Tracey was able to step in, resolve the issue quickly, and ensure everything was sorted for you.

We'll be sure to pass your lovely feedback on to Tracey. It's wonderful to hear that her quick, efficient, and helpful service made such a positive impression.

Thank you again for choosing SodaStream and for your kind words.

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I recently ordered online and forgot to…

I recently ordered online and forgot to apply the discount code I had. Customer service were really friendly and quick to cancel the order and re invoice with with discount applied. Super helpful and speedy resolution!

23 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Miss Hibbert

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that our Customer Service team was able to quickly help after you forgot to apply your discount code. It’s great to know the order was cancelled, re-invoiced with the discount applied, and resolved without any unnecessary hassle.

Thank you for highlighting the friendly and speedy service you received. We really appreciate your kind words and hope you enjoy your SodaStream order!

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Seems to be an automatic fee applied for unreturned bottles even when returned.

Don’t bother with subscription service or exchange. Both occasions used I got charged the £10 a bottle fee because they couldn’t trace my returns even though sent them back with in time frame and followed return instructions. Lengthy phone calls both times to sort it out. I think it’s an automatic fee taken in the hope you do not bother to run hoops to get refunded. Terrible service.

16 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Victoria

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re genuinely sorry to hear that you’ve encountered issues with your cylinder returns on more than one occasion. We completely understand how frustrating it must be to return your cylinders within the required timeframe, follow the return instructions, and then receive a charge that requires you to contact us to resolve.

We would also like to reassure you that the £10 cylinder fee is not charged in the hope that customers will not request a refund. The fee is automatically triggered when our system has not recorded the required cylinder returns within the return period. Unfortunately, there can sometimes be a delay or issue matching a returned parcel to an account, and we appreciate how concerning this can be when you know the cylinders have already been sent back.

We’re particularly sorry that you’ve had to spend time contacting us on both occasions to get the matter corrected. That is not the convenient exchange experience we want to provide.

Thank you for raising this feedback. We take your concerns seriously and will ensure your comments regarding the return tracking and charging process are shared with the relevant team.

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Support fixed my promo code very quickly too

Got a promo code for a free bottle when you spend £90+ the code wouldn't work so I emailed support, they got the details and sent me an invoice for the correct amount so I got the E-Terra Mega bundle and fizz and go bottle for £129 which I am really thrilled about.

Whenever I have had to email support they have been responsive and fair. I really rate the newer sodastream stuff and flavours and the company has a really good attitude towards customers too.

21 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hello

Thank you so much for taking the time to leave such fantastic feedback!

We’re delighted that our Customer Support team was able to help when your promotional code didn’t work and ensure you could still take advantage of the offer. It’s great to hear that you’re thrilled with your E-Terra Mega Bundle and Fizz & Go bottle.

We also really appreciate your kind comments about our team being responsive and fair whenever you’ve needed assistance. Providing helpful, straightforward support is incredibly important to us, so feedback like this means a lot.

Thank you for your continued support, and we hope you enjoy your new SodaStream and all your favourite flavours! 

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I ordered the wrong style of cylinders

I ordered the wrong style of cylinders. Spoke to Lucrecia who got me sorted and within 48 hours I'd sent back my incorrectly ordered cylinders and got the correct ones delivered. Very helpful agent, no fuss just sorted my order out. Thanks Lucrecia.

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Rick

Thank you so much for taking the time to leave such lovely feedback!

We’re delighted to hear that Lucrecia was able to quickly sort out the cylinder mix-up and make the exchange process straightforward and hassle-free.

It’s fantastic to know that within 48 hours you had returned the incorrect cylinders and received the correct ones. We’ll make sure your kind words are passed directly to Lucrecia. We’re sure the feedback will be greatly appreciated!

Thank you for choosing SodaStream, and happy sparkling! 

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Support is great

Support is great, but I had to use support because my return of 4 cylinders hadn’t been logged in, so I got a mail saying they were going to charge me for the cylinders. Fortunately I returned the cylinders via an InPost locker so had a tracking number to confirm my return.

18 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Diz

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re really pleased to hear that you found our support team helpful, but we’re sorry that you needed to contact us in the first place.

We completely understand how concerning it is to receive an email warning of a possible charge when you have already returned all 4 cylinders. There can sometimes be a delay between a return being delivered and the cylinders being processed and reflected on the account.

We’re glad you kept your InPost tracking information, which allowed the return to be confirmed and the matter resolved.

Thank you for your patience, and we appreciate your feedback as we continue working to make the cylinder return process smoother.

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Delivery wasn’t fulfilled by EVRI so…

Delivery wasn’t fulfilled by EVRI so once the courier was changed to DPD arrived 8 days after order placed somewhat later than expected but Sodastream acted swiftly to rectify the situation. Thank you!

19 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Rosie

Thank you so much for your feedback!

We’re sorry that your original delivery with EVRi didn’t go as planned and that you had to wait longer than expected for your order. We completely understand how frustrating a delivery delay can be.

We’re really pleased that our team was able to act quickly, switch the delivery to DPD, and get your order safely to you.

Thank you for your patience and understanding, and we hope you’re enjoying your SodaStream!

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I got more than I asked for

First of all you are contacted by a human, which is rare now. I needed more time to return the cylinders, hoping for 2 weeks. They gave me 90 more days. I am very happy.

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Joanna

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear that our team was able to help and give you plenty of extra time to return your cylinders. We completely understand that sometimes a little more time is needed, and we always want to make the process as stress-free as possible.

It’s also wonderful to hear that you appreciated speaking with a real person. We’ll be sure to share your kind comments with the team.

Thank you for helping us replace single use plastic bottles.

Kind regards,
SodaStream team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service

Excellent customer service. I ordered a duo soda stream ,however it was damaged during delivery. I contacted soda stream who replied very quickly. Unfortunately the duo was out of stock ,so they gave me a full immediate refund. They also kept an eye on stock and notified me when it was back , they even honoured the price from my original order as it had been on offer.
All I can say is that the customer service team member Bella who I dealt with was friendly, efficient and very helpful. Certainly a better experience with customer service than a lot of companies.

18 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Mrs MB

Thank you so much for taking the time to leave such wonderful feedback.

We’re sorry that your DUO was damaged during delivery, but we’re delighted that Bella was able to turn a disappointing situation into a positive experience by arranging your refund, keeping an eye on availability, and ensuring the original promotional price was honoured when the DUO came back into stock.

We’ll be sure to pass your lovely comments on to Bella. It’s always fantastic to hear when a member of our Customer Service team has made such a positive impression.

Thank you again for your patience and for choosing SodaStream. We hope you’re enjoying your new DUO!

Kind regards,
Amelia

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fuming - terrible service

Ordered two gas cannisters (swapping out two cannisters I had bought separately). The new ones never arrived. No communication from Sodastream and when I rang up to complain, they said they would refund me (5-7 days) and I would need to reorder. I'd had to go out and by gas, so wasn't in a hurry to reorder. Today, I got an email pretty much demanding the return of the gas cannisters that I didn't buy online from Sodastream and they're threatening to charge me for the return of something they didn’t supply. They are one of the worst companies I've dealt with! My Sodastream was a gift but it hasn't been a positive experience.
UPDATE: the discount code they sent me for the issues I'd had didn't even work for the purchase of has, which is all I would order!

19 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Kerri

Thank you for taking the time to share your experience.

I completely understand how frustrating this experience has been, particularly after your original cylinders never arrived, you had to purchase gas elsewhere, and you then received a reminder asking you to return cylinders from an order you never received.

As the replacement cylinders from your original order were never delivered, you should not be expected to return cylinders against that exchange. The reminder you received was automatically generated, so please disregard it. You will not be charged for cylinders relating to an order that was not delivered.

I also understand your frustration that the discount code you were provided following the issues you experienced did not work when you tried to purchase gas. I appreciate how disappointing this must have been, particularly after everything else you had already encountered.

We would like the opportunity to review the discount issue, and ensure that this is resolved accurately. Please reach out to our customer service team so we can assist you.

We truly apologise about the disappointment.

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Product issue quickly resolved

An issue with a soda stream bottle was resolved very quickly by their customer services - communication was courteous and very responsive throughout my dealings with them .i would have confidence in purchasing further products from them in the future.

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Satisfied

Thank you so much for taking the time to share your experience with us.

We're delighted to hear that the issue with your SodaStream bottle was resolved quickly and that you found our communication courteous, responsive, and helpful throughout the process.

We understand how important it is to have confidence in both the products you purchase and the support available if something goes wrong. It's therefore especially rewarding to hear that your experience with our Customer Care team has left you feeling confident about purchasing from SodaStream again in the future.

Your kind words mean a great deal to us, and we'll be sure to share your feedback with the team.

Thank you again for choosing SodaStream and for your continued support.

Kind regards,
Amelia

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Well what can I say well Kathy was not…

Well what can I say well Kathy was not what I was expecting, (one of those AI things) but no an actual human who really wanted to help sort out my problem( leaking soda stream machine) could not of been more helpful went above and above to sort it out I could not download the information to send, but worry not Kathy came up with the answer and now every thing sorted, very happy with the service well done Kathy from Sodastream.

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Tony

Thank you so much for taking the time to share your experience with us.

We absolutely loved reading your comments!

We're especially pleased to hear that Kathy exceeded your expectations and that you were able to speak with a member of our team who genuinely wanted to help resolve your leaking SodaStream machine. We understand how frustrating technical issues can be, particularly when you're having difficulties providing the requested information.

It's wonderful to know that Kathy was able to work with you, find an alternative solution, and get everything sorted to your satisfaction. Going above and beyond for our customers is exactly what we strive for, and your feedback is a fantastic example of the difference great customer service can make.

We'll be sure to pass your kind words on to Kathy, who will be delighted to hear how much you appreciated her support and dedication.

Thank you again for your lovely feedback and for choosing SodaStream. We're delighted that you're happy with the outcome.

Kind regards,
Amelia

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was unable to use the discount code…

I was unable to use the discount code provided, I dropped them an online query, they emailed back and sorted it, prepared the order and sent me a link to complete the checkout at the discounted price. Great service.

18 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Andrew

Thank you so much for taking the time to share your experience with us.

We're delighted to hear that, after encountering difficulties with your discount code, our team was able to quickly investigate the issue, prepare your order, and provide you with a checkout link at the correct discounted price.

We understand how frustrating it can be when a promotion doesn't work as expected, so it's wonderful to know that the matter was resolved smoothly and to your satisfaction.

Your kind words mean a great deal to our Customer Care team, and we're pleased we could turn the experience into a positive one.

Thank you for choosing SodaStream and for your lovely feedback.

Kind regards,
Amelia

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The care taken from your personal,

The care taken from your personal,
Polite and very calm on answering my questions.

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Valter

Thank you so much for taking the time to share your feedback.

We're delighted to hear that you found our team polite, patient, and helpful in answering your questions. Taking the time to listen, explain clearly, and provide reassurance is something we strive for with every customer interaction, so it's wonderful to know that this was reflected in your experience.

Your kind words mean a great deal to us and serve as a fantastic encouragement to our Customer Care team.

Thank you for choosing SodaStream, and we look forward to assisting you again whenever you need us.

Kind regards,
Amelia

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The service we have received from…

The service we have received from SodaStream has been 2nd to none communication and supply of our new sort of stream with additional gas containers was perfect. Can highly recommend them..

18 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Mr Pugh

Thank you so much for taking the time to share your kind comments with us.

We're absolutely delighted to hear that you've been so pleased with both the communication and the service you've received from SodaStream. Knowing that the delivery of your new SodaStream and additional gas cylinders went smoothly and met your expectations is wonderful to hear.

Providing a seamless experience from ordering through to delivery is something we strive for, so it's especially rewarding to receive feedback like yours.

Thank you for your recommendation and for choosing SodaStream. Your support means a great deal to us, and we look forward to helping you enjoy many refreshing sparkling drinks in the future!

Kind regards,
Amelia

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Emailed offers fraught with issues

I seem to encounter issues when sent email offers, they don’t seem to pull through to the payment. I was recently sent an email informing me of a new function to add products to gas subscriptions but when I tried doing this it didn’t work. Sodastream informed me I had to do this 5 days prior to shipment of the gas subscription. I was subsequently sent another email 5 days prior to the subscription being shipped but when I eventually found the add products button (it wasn’t where the guide said it was) it was greyed out making it un-selectable.
I was trying to put my money directly into Sodastream’s pocket but it is no cheaper than buying off the high street and more hassle making my loyalty under valued and a waste of time and effort.

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Ivor

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear how frustrating this experience has been. We completely understand that receiving offers and information about new features should make ordering easier, not leave you spending extra time trying to work out why an offer or option isn’t available.

We particularly appreciate your feedback regarding the Add Products feature. If the instructions you received did not match what was displayed in your account, and the button was then greyed out when you tried to use it, we can understand why you feel your loyalty has not been rewarded.

For this we would like to send you 2 complimentary syrups. If that is alright with you, please let us know.

We’re disappointed that what should have been a convenient subscription experience has instead felt like additional hassle. Your comments regarding our promotional emails, website functionality, and subscription experience will be shared with the relevant teams for review.

Thank you for bringing this to our attention, and we’re sorry that we’ve fallen short of your expectations on this occasion.

Kind regards,
SodaStream Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Dealing with Elizabeth at Soda-stream…

Dealing with Elizabeth at Soda-stream was an absolute dream. She understood exactly my disabilities and took the time to take me through the procedures and was extremely helpful. Very much appreciate what she did for me and after my initial complaint and sending multiple emails she corrected the situation very quickly. She has a flare for dealing with awkward situations and she should be commended on how she dealt with this. I very much appreciate her time and we consider her an outstanding member of your complaints team. Thank you very much for all your attention. Elizabeth regards Neil Blayney.

17 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de SodaStream UK

Respuesta de SodaStream UK

Hi Neil

Thank you so much for taking the time to share your experience with us.

We are delighted to hear that Elizabeth was able to provide the support and understanding you needed. We know how important it is for every customer to receive assistance that takes their individual circumstances into account, and it's wonderful to hear that Elizabeth took the time to guide you through the process and help resolve the situation.

We're especially pleased that, following your initial complaint and correspondence, Elizabeth was able to correct the issue quickly and make the experience a positive one. Your comments about her patience, professionalism, and ability to handle challenging situations mean a great deal.

We will ensure that your feedback is shared with Elizabeth and her management team. Recognition like this is incredibly valuable, and we're sure she will be delighted to know what a positive impact she had.

Thank you again for your kind words and for giving us the opportunity to put things right.

Kind regards,
Amelia

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más