lampandlight.co.uk Opiniones 

4945
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,0

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This will be my second purchase from lampandlight.co.uk. Ease of ordering. Very good service provided. Would definitely recommend this company. Have not recieved item as yet. Have been kept informed o... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Beautiful lamp Good description. Good communication on delivery. Minor detail, the UK adaptor plug does not fit over the European plug. So will have to buy one.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AWFUL SERVICE. Order was supposed to be dispatched same day but a week later I have no communication and no item or tracking. Emailed twice and no contact back. Phone lines say they are not taking ca... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

An excellent company to deal with. Product carefully packed, good instructions and delivered in super quick time from the Netherlands. I would not hesitate to use them again. The price was also very r... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de iluminación

Escrito por la empresa

Lampandlight is the destination for atmospheric and affordable lighting that perfectly matches your needs and taste. Since our start in 2007, we have grown into a market leader in the Netherlands, Belgium, and Germany, and we operate in 36 countries worldwide. Our wide range includes more than 4000 products, ensuring you'll find the perfect lighting solution for every space. At lampandlight, customer satisfaction is our priority. Our knowledgeable staff provides professional advice, both online and in our stores across the Netherlands, Belgium, Spain, and Poland. We understand the importance of payment convenience, which is why we offer various flexible payment methods. Whether you're looking for subtle ambient lighting for home or functional lighting for the office, lampandlight is ready to meet all your lighting needs. Discover our range today and let us help you create the perfect atmosphere.

Free Returns within 30 days!

Free Returns - Return any product within 30 days for free!

Returns are free - if you have purchased from us in the last 30 days you can return it for free.

Información de contacto

4,0

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

5 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

En Trustpilot apostamos por el contenido creado por personas. Sin embargo, esta empresa puede utilizar nuestra herramienta de respuesta asistida por IA para redactar sus respuestas.

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,0

Todas las opiniones

(4945)

725 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Massive issues with delivery

Massive issues with delivery, then lamp and light suggested it was somehow our locations fault! No gesture of good will honoured other than on a future purchase...which I will not be making.

9 de agosto de 2026
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We are truly sorry to hear about the difficulties you experienced with your delivery and the subsequent interaction. We understand your frustration and regret that we did not meet your expectations. We are reviewing our processes to prevent similar issues. Team Lampandlight

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT BUY FROM HERE UNLESS YOU ARE INSIDE THE NETHERLANDS.

Placed an order with dispatch estimated that day. 3 days later, no dispatch notification. After several attempts to contact them with no replies to emails, I managed to get them on the phone. They said DPD would be collecting 'today'. 2 days later nothing and I had to threaten them with a complaint to the bank at which point they issued a refund invoice. So they obviously had no intention of shipping my order despite takin payment for it over a week earlier. IF YOU ARE OUTSIDE THE NETHERLANDS, I WOULD AVOID USING THIS COMPANY.

25 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We appreciate you taking the time to share your experience with us. We are truly sorry to learn about the significant delays you encountered with your order's dispatch and the difficulties you faced in getting a response from our team. We understand how frustrating it must have been to not receive your item as expected, especially after payment was processed. We are happy to hear that the issue has been resolved for you.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

items damaged ony half my order was…

items damaged ony half my order was delivered

17 de septiembre de 2026
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We are truly sorry to hear that some items arrived damaged, we can see that there has already been contact through email and that the issue has been resolved! We hope you enjoy your purchase.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

lampandlight.co.uk - Java Brass table light

lampandlight.co.uk - re Java Brass Table Light.

Received the product, but it had a European two pin plug fitted to it, rather than the British three pin plug. I could use an adapter - but that's not the point. If you're going to sell products to the UK market, it's a good idea to make sure that the product is fitted with the correct plug type before it leaves the factory! Why fit a product for the UK market with a two pin plug? ...what's the point? It's just annoying. This should have been made clear on the product's listing page - yet isn't....🤷. But an even bigger gripe is the fact that the light was not already assembled - again why wasn't this made explicitly clear on the product's page?? I also couldn't put the light together because I didn't receive all the necessary screw parts. Again...why not?? This is just poor quality control. It's not difficult to ensure that all the necessary bits are included, so putting the light together is possible. On top of this you've included a very rigid fibre type cord which tangles up in a coil very easily. Why not just include the standard plastic cord instead? All in all, Um very disappointed and dissatisfied with this product. I will try to get my money back - but this may be impossible as I went to a local electrical shop and had the two pin plug that came with the light, swapped for a three pin plug. I probably won't buy another light from lampandlight co.uk, simply because of this experience. A pity, as the range is extensive. But if you get get the details right, then there's no point.

24 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We sincerely appreciate you taking the time to share your detailed feedback regarding your recent purchase of the Java Brass Table Light. We are truly sorry to learn of the multiple issues you encountered, from the incorrect plug type and the lack of clarity on the product page to the missing assembly parts and the quality of the cord. Your experience clearly fell short of expectations, and we understand your frustration. We are actively reviewing our product descriptions and quality control processes to prevent similar occurrences for other customers. We value your insights as they help us improve our service and product offerings.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lights not received

Where are my lights?
Ordered on 8th September and debited to my credit card the next day!
Impossible to speak to anyone, and no updates on the status of my order. What is going on?

24 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We sincerely apologize for the delay and lack of updates regarding your order. We’re very sorry for the inconvenience and the lack of updates regarding your order.

Could you please send us an email with your order number? We’ll be happy to check the status of your order and provide you with an update.

Our apologies again for the inconvenience.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Delay after delay after delay ....etc.

So far I have had 6 emails, each saying my delivery has been delayed another day. This does not instill confidence that I will actually recieve the lights when I need them. My deadline is fixed unlike your delivery promises. Delivwr soon or I will be forced to cancel and buy elsewhere to ensure I have lights when I need them.

16 de septiembre de 2026
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We are very sorry for the delay. An item of your order was not in stock. That's why you delivery has been delayed. Luckily, the item arrived at our warehouse and we are now ready to dispatch your order. Soon you will recieve your track & trace information.
Team LL

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Faulty item, no response

Light fitting was really nice and well priced but we ordered bulbs separately and one of the 3 was faulty (we checked it on different fittings to verify this) we have reached out just to ask for a replacement as they aren't your standard bulb but still had no response. Dissaponting.

19 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We appreciate you sharing your feedback regarding the light fitting and the issue with the faulty bulb. We understand your disappointment about not receiving a response to your request for a replacement. We are actively looking into why your message was missed and will ensure this is addressed promptly.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing

I can see that I'm not the only one with delivery issues and like someone below, maybe this will get a response as I've had no reply to my emails.
After no delivery attempt, my parcel was marked as "refused" and then held at the depot, I then chose to have it redelivered yesterday. Spent another day at home waiting for it and sure enough, nothing. Checked the tracking again and it had been updated to "returning to LAMPANDLIGHT.CO.UK". I've contacted DPD, nothing. I appreciate that this is a courier issue but it would be nice to get a response from you guys, as the seller. And maybe you need to consider an alternative courier as this is really poor and evidently not a one off. Its a shame really because it puts me off buying from you again in the future as I'm sure it has for others.

23 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We are truly sorry to hear about the significant difficulties you've experienced with your recent delivery and the lack of communication you've received. We understand your frustration, especially after waiting at home for a parcel that never arrived and then seeing it marked for return. We acknowledge that our courier service has caused you considerable inconvenience.
You're mentioning that you have yet to receive a reply on your email. Unfortunately we have not been able to track an email back with the information we have. Therefor we would like to ask you to check if the email has been sent to info@lampandlight.co.uk
If you did send the email, please not that a reply could unfortunately take a bit longer as we have received a big amount of requests. We're very sorry for the inconvenience and thank you for your patience!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not replying is unacceptable.

We've bought several lamps from Lampandlight, first time was great, however last time we received the lamps with very little packaging. Two of the four packs of light bulbs were smash within the box. Have emailed twice with no response. While the cost of four light bulbs is not a deal breaker, the fact that they can't be bothered to reply is unacceptable.

1 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We are truly sorry to hear about the damaged light bulbs and, more importantly, the lack of response to your emails. We understand your frustration when our service falls short. We are actively investigating why your previous communications went unanswered and are reviewing our packaging procedures to prevent similar incidents. We value your feedback and are committed to improving our customer experience.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No option to cancel

No option to cancel, unclear limitations of products and when emailing customer services I received 0 responses to 3 emails. Dreadful if you need support.

13 de septiembre de 2026
Logotipo de lampandlight.co.uk

Respuesta de lampandlight.co.uk

We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused.

We can confirm that we have contacted you by email regarding your case. Unfortunately, there was a delay in our response, and we completely understand how frustrating this must have been, especially after sending multiple emails without receiving a timely reply.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más