Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was a bit apprehensive buying from a website which I haven't heard of before. Very pleasantly surprised with the quality and price of the bed and mattress I bought. The delivery drivers assembled... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A long wait but well worth it! I’m absolutely in love with it! After only ever having hand me downs or simple box bases to finally have my very own beautiful luxurious bed has made me ecstatic, superb... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Lovely bed , however we actually thought the company had gone into liquidation as no one picks the phone up , replies to emails or the online chat , so we were getting quite anxious. Instructions wer... Ver más

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Bed,mattress and headboard are fine. Received a text telling me my goods will be delivered on sat 26th of October. And that was it no approximate time no tracking number no nothing. Called, em... Ver más

Información sobre la empresa


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

207 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,9

Todas las opiniones

(207)

3 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Bed is good

Bought the Frazer winged ottoman bed small double (4ft)

Service has been good, quite responsive on live chat and emails.

However I was disappointed when there's a missing bent bar which I had to wait three days until I receive it.

Second when the bent bar didn’t fit I was really worried about the safety of the bed.

I sent an email and asked for a call. Lorinzer replied to myemail and gave me a call within half an hour so, apparently the bent bar is supposed to be 2cm shorter and you need to apply pressure to assemble it properly.

Main feedback is the instruction manual which is not clear and hard for a first time assembler to do it myself. The base layer boards also didn’t fit properly and I had to scrap those but not too big of an issue as I can still store my items it’s just they will be on the carpet instead of an extra layer

Otherwise everything works and the bed looks good. Had a fright worried I ordered a poor quality bed but turned out fine.

8 de septiembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Recommend the oppulent ambassador bed

Writing reviews is not my strong point but here we go!
I ordered from the company after falling in love with the oppulent ambassador bed's design. The materials are on par with any other high street retailer. The mattress ordered along with the bed is of very good quality and provides good support. We ordered orthopedic mattress.
Emails were responded to in a very timely fashion so no complaints there!
The delivery guys were very courteous as well.
All things said, I would recommend the oppulent ambassador bed and the company.

26 de abril de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not genuine images of product

The following beds are not genuine images of the product you would receive as the images have been stolen and doctored from Beds on Legs Ltd. Please remove the following images which are copyright to Beds on Legs Ltd:

Otis Ottoman Bed
Sirius Ottoman Bed
Plain Ottoman Bed

* We can see that one item has been removed but please remove the other two images that have been doctored further since this morning.
*We have already contacted trust pilot regarding this matter.

Regards
Beds on Legs Ltd

23 de marzo de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Lorinzerliving.com

Respuesta de Lorinzerliving.com

Competitor allegations!
I am sorry you did not invent the models you sell. There are no patents on any bed designs. Our copyright website images have individual studios worlds apart compared to yours.
Please refrain from cheap harassment tactics.
We shall be reporting this review to truspilot for violation of their terms and conditions.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lorinzer Living (Fake reviews)

I purchased a super king size bed(Osiris Hybrid Winger Bed) from Lorinzer Living. The experience was OK but there was virtually no communication. I also had to help the driver with the lifting. Not impressed.!!!
Lorinzer Living requested feedback a week after the bed was delivered. I was sent a link to write a review.
I wrote a very comprehensive review including loads of feedback and recommendations.
However, the company decided to rewrite my review ( a fake one), used my own picture and a fake name (Alex H) .....
Absolutely shocking 😳
I will advise Lorinzer Living to take down the fake review and reconcider their future behaviour concerning fake reviews.

17 de marzo de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Lorinzerliving.com

Respuesta de Lorinzerliving.com

Thank you for the feedback Stanley Kol.
We are unable to locate such review.
Can you please email us you order number, customer name, address and telephone number and we shall have the matter investigated as a urgent priority. Email us on: info@lorinzerliving.com
We take our reputation seriously and stand behind our products.
Much appreciated

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ayfa Riaz

Excellent customer service and excellent quality in beds and mattresses .style comfort and quality is not compromised on very much satisfied.

21 de febrero de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Received our bed today

Received our bed today, the delivery guys were very pleasent and assisted us well. Wife is very happy which makes my life easier. Beautiful structure and appearance. Thanks guys

30 de enero de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Our experience, quite pleasent…

Our experience has been quite pleasent fro ordering to delivery. The bed was delivered in 8days,way earlier than advertised. The delivery guys were very curteous.
The bed is well put together and surprisingly easy to assemble.
Had to email a few times before order and always responded within a few hours. Was a bit concerned of some reviews on trust pilot regarding lack of communication but I guess people do not estimate challenges a business might be facing.
That said, I would definitely recommend their beds.

19 de noviembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Where is my bed and when will it be delivered?

I would love to be reviewing my new bed and ottoman that Lorinzer Living say has been dispatched,but I can’t as they will not answer e-mails or phone messages requesting a delivery date,haulier information or tracking details.I’m hoping that they will respond to this review with the information I require.

17 de noviembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Lorinzerliving.com

Respuesta de Lorinzerliving.com

Dear Benson
We are very sorry that you were not advised of delivery information in good time. There had been a technical issue at the time of your delivery.
As we have delivered your items can you please update your review to reflect our service. Much appreciated.
Best regards
Lorinzer Living

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Lovely bed but very very poor…

Lovely bed but very very poor communication and customer service. Never recieved a email invoice or any confirmation of purchase... No one answers the phone or replies to emails. Rude when I brought this up. Again the bed is nice just worrying serivces for a business.

2 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

My wife purchased a bed and the bed not…

My wife purchased a bed and the bed not only arrived late, but was torn and filthy. The headboard is wonky and the mattress has already started sagging from the middle!! Terrible experience and would never use them again.

13 de agosto de 2020
Logotipo de Lorinzerliving.com

Respuesta de Lorinzerliving.com

Dear Sagar Jain,

I am extremely sorry for your bad experience.

I am taking this matter very seriously. We do stipulate on our website to notify us of such faults within 24 hours and we would always address these issues immediately.

Please could you provide your customer order details for me to look into this.

I await your response in the matter.

Kind Regards

Joanne Haigh
Customer Care Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID LORINZER LIVING !!!!

From the time I bought my bed I had nothing but problems. Missing parts and instructions, problems with delivery. Customer service non existent.
Just one month in and my bad has come apart. Luckily I have another bed in my guestroom which I am currently using. The quality of product is shocking, very poorly made and damaged very easily. We would never buy from them again, I guess you get what you pay for.

16 de julio de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Taking in consideration the challenging…

Taking in consideration the challenging circumstances I can not fault the service. I have had outstanding customer service and totally understand the slight delay in delivery. My bed is beautiful and really good quality. The lady I spoke to was very helpful and well informed. I personally would recommend 100% i found it easier to deal with as oppose to the big brands.

9 de junio de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Lorinzerliving.com

Respuesta de Lorinzerliving.com

We really appreciate your feedback. We are working tirelessly to overcome limitations and challenges due to the COVID -19 situation, this will really boost my teams morale

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I cannot review this as I have not…

I cannot review this as I have not received my order.

I ordered a bed 2 weeks ago, delivery was 5-10 days but I have heard nothing.

I have called the number 3 times and left a message and no response.

I have e mailed 3 times for an update on the delivery date and no response again so I am becoming frustrating.

29 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Lorinzerliving.com

Respuesta de Lorinzerliving.com

Firstly I would like to apologise for the delay in responding to your queries, as we take extra steps to ensure the continued safety for our colleagues, we may have fewer of them available to speak to, therefore you may experience delays. We have had to suspend our phone lines in order to accommodate our staff to work safely from home. Please be assured we are now up to date with all customer queries and have a response time of 24 hours. We are happy to arrange a call back and assist you.

Our website has been updated to 10 to 20 working days to process your order, this is in line with public health guidance, we are working with fewer staff therefore It is taking longer than usual to process orders . I would like to apologise that this has not been clearly communicated to yourself. Our social media page and website are in the process of being updated with this important information.

We temporarily may have an additional delay, due to reduced delivery slots being offered by the delivery companies as a result of COVID. As a resolution we are now working with an increased amount of independent delivery companies to support our primary courier providers to manage their workload safely. We are working extremely hard to ensure your order is with you within the timescales promised.

We would like to thank you for your patience and please be rest assured we will do everything we can to provide you with the best service possible in these challenging times. I would like to assure you this is not our normal working practice and all departments have been impacted due to a decreased workforce, to safeguard our colleagues and customers. Your custom is very important to us and we appreciate your feedback, I will personally have your concerns addressed.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waiting for missing parts after 3 months!!!

We are currently sleeping on the floor as the slats weren’t sent with the bed and we are STILL waiting 3 months later, I have emailed, called and emailed again but have had NO response. Honestly I have never dealt with a company where I have had to beg for them to reply to emails.

I am now begging all you new customers to please NOT buy from this company, they are rip off merchants who ship faulty and incomplete goods from abroad and have ZERO customer service or any human compassion.

PLEASE DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

16 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Lorinzerliving.com

Respuesta de Lorinzerliving.com

Dear Sophie Webb,

Firstly I would like to apologise you have experienced a delay in us responding to your queries on all our platforms, as we take extra steps to ensure the continued safety of our colleagues, we may have fewer of them available to speak to, therefore you may experience delays. The number of calls we can take have been limited due to a decrease in our team.

My name is Kate Longford, Customer Care Manager and your case has been brought to my attention.

I do not want to make any excuses for the level of service you have received as it has been unsatisfactory. However, I would like to explain due to the COVID – 19 situation our factory was forced to close on 23 March 2020. Even though we reopened on 13 April 2020, safeguarding our workforce, customers and third-party providers we work with was our priority. As a result of the situation we have been impacted with many limitations and challenges beyond our control. This has had a major impact on the way we deliver our work.

Upon review of your case, I can confirm you received your order on 4 March 2020, and made contact to report this was faulty and unsatisfactory. I hope you appreciate that under the circumstances we were unable to exchange or replace the faulty parts for your bed due to the current pandemic. In normal circumstances an engineer would come out to review the faults, as this is important to ensure we maintain quality in all orders and have feedback, however due to safeguarding our employees this was not possible. In addition our shipment of parts from China was also suspended.

Within 24 hours on 5 march 2020, you have been issued with a full refund. As a company we have been fair and as were unable to rectify the issue we did not withhold your funds. You have been made aware of this on multiple occasions.

Unfortunately like many other companies, we have been unable to accept any returns, as safeguarding our workforce has been the priority.

I can confirm we will not be sending any replacement parts for this product, as you stated the product was not fit for purpose and in your condition we would not want to be responsible for you using a faulty bed. You are within your rights to dispose of the bed, as we are unable to accept returns in the current situation, as it would mean someone entering your property. Alternatively as soon as it is safe to do so, we will book collection.

Please be assured your feedback is valuable to us, and I am addressing all concerns raised. Taking into consideration the current situation I am unable to fault my workforce or retrain them, as we worked as best as we could in the unprecedented time. I am developing new processes in order for us to work efficiently, to accommodate a new working style.

I am extremely apologetic for the inconvenience and upset we may have caused you. Please accept this as closure of your case from our side, as we refunded within 24 hours, we are not obligated to fix the problem.

Thank You

Kind Regards
Kate Longford

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service and very…

Excellent customer service and very quick response to emails. Ordered the felisha wing bed and it is just AMAZING !! The mattress is so comfortable and is of excellent quality. Would definitely recommend purchasing off this company.

12 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Lovely bed shame about incorrect/missing items

The bed looks lovely, very pleased with my purchase BUT it was delivered with the wrong size mattress, a support bar was missing and the baseboards where the wrong size! OK mistakes happen but it took a week for the new items to be delivered which I think is fair too long when this was their error!

10 de mayo de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Online ordering was very good

Online ordering was very good, however it was downhill from there .. late response to my queries about the delivery date, Order arrived about 6 weeks late.. However upon delivery I was very pleased with the quality of the product, the Lorinzer team need to improve their level of customer service/experience

4 de mayo de 2020
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más